HTML

Egy kicsit magamról

2013.08.22. 12:23 | BlendeR Sándor | Szólj hozzá!

Beretka Sándor vagyok, 2000 óta fotózom. Az első fogásokat még a Duna TV alkotótáborában tanultam meg Czétényi Csilla csoportjában. Ott fekete fehér filmkre fotóztunk, és így alkalmunk nyílt a fotózás lényegét: a fény és árnyék megfelelő használatát megismerkednünk, valamint a labormunkába is betekintést nyertünk.

Később színes filmre dolgoztam, majd a digitális fényképezés hajnalán egy mai szemmel nézve buta kompakt géppel folytattam fotós hobbim, autodidakta módon. Rengeteg cikket olvastam el a fotótechnikáról, hogy megértsem a gép működését, szakkifejezéseket és fogalmakat.

Miután a kompakt gép lehetőségeit teljesen kihasználtam, és egyre nehezebbé vált a technika korlátai között alkotni, nagy lépésre szántam el magam, és megvásároltam eddigi egyetlen D-SLR gépem. Azóta, immár 8 éve, azzal dolgozom, és egyszer hagyott majdnem cserben. (Erről egy későbbi posztban írok majd.)

Ami a fotográfia tanulását illeti, a fotótechnika tanulásáról áttértem egy másik témára: a látvány megalkotására. Szerintem egy látvány szubjektív leképezése az igazi fotográfia.

Ahhoz, hogy jó fotókat készítsünk nem elég a technikát tudni, hanem tudni kell egy olyan látványt létrehozni, ami a nézőt megindítja.

Jó fényt!

Címkék: bevezető

A bejegyzés trackback címe:

https://fotosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr545470894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása